29. března 2017

Stream proti Rumunsku a Feedback

Caute,

vcera jsem prisel o hodinu driv domu, abych stream pripravil a nebyly zadne problemy. Vetsinu casu z te hodiny jsem stravil hledanim webkamery, kterou jsem nakonec nenasel. Bud mi ji nekdo vzal behem kolaudacky :D nebo mi spadla do kose a vyhodil jsem ji... jinou moznost nevidim, protoze jsem prohledal VSECHNO. Webka je z me zkusenosti pro streamovani absolutne klicova (stream ozivi), takze to chtelo najit nejakou nahradu. Nakonce jsme pouzili webkameru z kachnova mobilu, kterym jsme si zavolali pres skype a na "druhem" monitoru jsme udelali vyrez ze skype okna a umistili tento vyrez do streamu. Docela imba :D problem byl, ze mobil neustale padal skrze kabel na dobijeni, ale nakonec to nejak fungovalo. Kazdopadne jsme skrze tyto komplikace zacali pozdeji a nemeli jsme cas resit zvuk.

Rozhodne diky za vsechny feedbacky. Zkusim je tu nejak rozebrat.

0) Mozna bychom mohli zacinat uz ve 20:00.

1) Kdyz jsme se ptali chatu, jestli je lepsi sledovat spis jednu hru nebo vsechny, tak to bylo pul na pul. Nekteri lidi chteji vic fandit, nekteri se neco naucit. Tentokrat jsme se opravdu zbytecne zabredavali ve variantach, tak to priste zkusime omezit. Kdyz bychom zase sledovali vsechny partie spolecne, tak nevim, jak by divaci zvladali prepinani mezi partiema. Priste to muzeme zkusit a kdyztak v prubehu streamu nejak upravit, dle feedbacku, (kdyz uz tedka zvladame komunikovat s youtube chatem :P )

2) Prilis rychle skrolovani. Ja to obcas proskroluju rychle, abych  videl jestli tam je neco zajimaveho a pripravil si, jak to okomentuju:D Ale pokusim se to omezit a vzdycky jit pomaleji. Hlavne aby to davalo smysl divakum.

3) Dva monitory jsou super cool! Urcite budem pouzivat dal. Az budu mit webkameru, a polovina druheho monitoru nebude skype, tak to bude jeste lepsi!

4) Urcite zkusim vyresit ten zvuk. Tentokrat to bylo neprijemne v tom, ze Kachna byl u me doma, takze jsem nemohl mit mikrofon u pusy, ale na stole... Ale zkusim stahnout nejaky addon, ktery umozni manualne upravit hlasitost jednotlivych uzivatelu na skypu. Tohle je asi nejdulezitejsi bod.
(For Ortenix: nikde jinde to neslo sledovat, pouze na YT)

5) To tipovani a mini-souteze behem streamu bychom urcite meli delat. Idealne i nejake, ktere zapoji divaky. Rikal jsem si, ze pristi sezonu bychom divakum mohli pocitat body a kdo vyhraje, tak se muze na posledni stream pripojit na skype a streamovat s nama :D Nebo tak neco... :)

6) Cung-fu navrhl, ze bychom kazdy mohli sledovat jednu partii a upozornit, kdyz se neco stane. To je imho hrozne tezky. Respektive si myslim, ze na takovyto multitasking nemame. Mozna by mohl jeden clovek sledovat vsechny hry a nemluvit, ale prijde mi to zbytecne. Spis by to mohli delat nejaci divaci :D Nebo my musime nastavit lepsi tempo mezi prechazenim z partie na partii.

7) Pokusime se udelat stream i na posledni kolo! Nevim jeslti nebudu hrat, ale kluci to urcite zvladnou i beze me :P

Diky za podporu vsem!

PS Ukrajinka je cool :-P


Žádné komentáře:

Okomentovat